Skip to content Skip to footer

Veelgesteld vragen


Het is voor ons erg belangrijk dat u de best mogelijke ervaring krijgt met uw vakantiehuis.
Hieronder vindt u de antwoorden op sommige van de meest gestelde vragen over boeken, betalen, aankomst, sleutels ophalen en bedlinnen.

 

Een vakantiehuis boeken:

De beste manier om een vakantiehuis te boeken is via de NOVASOL-website.
Wanneer u uw ideale vakantiehuis hebt gevonden, geeft u op de boekingspagina van Novasol het aantal reizigers aan evenals de periode waarin u wenst te verblijven. Hierna klikt u op de groene button ´Boeken´.
In het volgende scherm worden de bijkomende kosten getoond, waarna u op ´volgende´ klikt. Vervolgens vult u de persoonsgegevens van de hoofdboeker in. Via het volgende scherm kunt u de betaalwijze kiezen. Vink daarna aan dat u akkoord gaat met onze huurvoorwaarden en bevestig de boeking. U ontvangt een reserveringsbevestiging per e-mail, zodra de boeking is gelukt.

Direct na het boeken van een vakantiehuis krijgt u een e-mail waar een link in staat naar uw MyBooking waar u uw betalingsinformatie en huurovereenkomst kunt vinden (nadat 100% van het bedrag is betaald). Als u met credit card heeft betaald kunt u uw huurovereenkomst vinden direct na het boeken. 

LET OP: Novasol stuurt geen informatie via reguliere post, omdat het boekingsproces via hun website en e-mail gebeurd. Als u de huurovereenkomst via de post wilt ontvangen, moet u contact opnemen met  het Sales team van Novasol en met hen een vakantiehuis boeken.

Als u van plan bent een vakantie voor volgend jaar te boeken dan kunt u bij NOVASOL een voorbestelling doen. We hebben dan nog geen prijs, omdat het volgende seizoen in de lente/zomer van start gaat en wij op een basis van 1-jarige contracten werken.
Wanneer het contract bevestigd is sturen we u een bevestiging van de boeking samen met de verhuurprijs. Als u niet blij bent met de prijs kunt u gratis de boeking annuleren.
Als u een voorbestelling wil plaatsen dan hebben we de volgende informatie nodig: het huisnummer, de datum van uw verblijf, uw naam, uw adres, uw telefoonnummer en uw e-mailadres.
Er is een kans dat het vakantiehuis niet meer beschikbaar is in het volgende jaar of dat het huis op de gekozen datum in gebruik is door de huiseigenaar. In dit geval zullen we u een alternatief aanbevelen zodat u nog steeds een fijne vakantie kunt hebben. Dit komt niet heel vaak voor aangezien wij trouwe huiseigenaren hebben en we hopen dan ook dat u gewoon van uw vakantie bij NOVASOL kunt genieten!

Bij de beschrijving van een vakantiehuis wordt duidelijk aangegeven of en hoeveel huisdieren zijn toegestaan. Extra huisdieren worden soms toegelaten, maar dit dienen wij altijd vooraf bij de huiseigenaar na te vragen. Neem hierover in dat geval contact met ons op. Zodra door de huiseigenaar een akkoord wordt gegeven op uw verzoek, zullen wij u dat onmiddellijk laten weten.

De prijs van de eindschoonmaak varieert en is afhankelijk van de grootte van het vakantiehuis. De exacte prijs ziet u bij het boeken van uw verblijf, waar u deze als extra service kunt toevoegen. Als u uw verblijf al heeft geboekt, kunt u ons bellen, dan geven wij u de prijs voor de eindschoonmaak.

Bij sommige vakantiehuizen is de eindschoonmaak verplicht en ziet u de prijs bij de totale huurprijs. Staat de eindschoonmaak niet in de huurovereenkomst, dan dient u deze bij aankomst te betalen.

Als u bij NOVASOL huurt, kan het zijn dat naast de huurprijs er ook verbruikskosten zijn, tenzij in de omschrijving staat dat het gratis is. Elektriciteit, water, verwarming en hout zijn variabele kosten en zijn bij veel vakantiehuizen inbegrepen in de totale prijs.

U hoeft in veel gevallen geen borg te betalen.

Aankomst, vertrek en sleutels

Bij Property Invest kunt u de sleutels na 16:00 uur ophalen en vanaf 16:00 kunt u het vakantiehuis in.

Houd er rekening mee dat, dat als u vroeg aankomt, u niet kunt verwachten dat u het vakantiehuis vroeger kunt betreden, aangezien PROPERTY INVEST tijd nodig heeft om het vakantiehuis voor te bereiden.
Zorg ervoor dat u uw gewenste/verwachte aankomsttijd op uw MyBooking pagina vermeld, zodat PROPERTY INVEST dit kan bevestigen. Als u van plan bent eerder aan te komen dan het door u aangegeven tijdstip, moet dit worden bevestigd door de eigenaar of contactpersoon, anders is het niet mogelijk om de sleutel op het gewenste tijdstip te ontvangen.

Bij aankomst haalt u de sleutel op bij Property Invest op het adres: Kapelstraat 137A – 8450 Bredene). Indien u later incheckt dan voorzien dient u rechtstreeks contact op te nemen met het agentschap om u zo verder te helpen.

Op uw MyBooking pagina kunt u een PDF vinden genaamd “Route description/Key Collection” waar de locatie op staat. 

Let op: Het adres van de sleutels is niet persé hetzelfde als dat van uw vakantiehuis.

U heeft tijd tot 10u om uit te checken.

U kunt de sleutels teruggeven aan Property Invest op hetzelfde adres. Indien u vroeger uitcheckt dan de openingsuren of het agentschap is gesloten wegens andere redenen kunt u de sleutels in de daar voorziene brievenbus achterlaten.

Het NOVASOL concept: Wat moet ik meenemen?

In onze vakantiehuizen vindt u basiskeukenuitrusting en dekbedden en kussens voor alle bedden. Er zijn echter geen kinderdekbedden. De verhuur is ingericht naar de smaak van de eigenaar en is te zien op de foto’s in de beschrijving. Let op: op dat de sterrenclassificatie gerelateerd is aan de kwaliteit en de hoeveelheid basis- en speciale uitrusting.

Onder het kopje faciliteiten op de pagina van de huisbeschrijving vind u alle faciliteiten die er aanwezig zijn in het vakantiehuis. Foto’s zijn niet altijd leidend. Wanneer een bepaalde faciliteit niet wordt vermeld, bijvoorbeeld internet of een koffiezetapparaat, dan zal deze hoogstwaarschijnlijk niet aanwezig zijn.

Er zijn meestal geen schoonmaakproducten aanwezig in het vakantiehuis. Daarom raden we u aan om uw eigen schoonmaakproducten mee te nemen of, indien mogelijk. Er is echter een stofzuiger en een vloer mop en emmer.

Extras zoals handdoeken, beddengoed en theedoeken kunnen bij de prijs zijn inbegrepen of kunnen voor aankomst worden gehuurd (uiterlijk 5 dagen voor aankomst moet dit doorgegeven worden).

Deze kunnen tijdens openingstijden worden opgehaald bij Property Invest.

Het is een goed idee om uw eigen eten en drinken mee te nemen, evenals de meest noodzakelijke dingen voor de keuken en badkamer, inclusief keukenrollen en toiletpapier.

Als u iets kwijt raakt of vergeet in een van onze verblijven dan kunt contact opnemen met Property Invest. Wij kunnen een vergoeding vragen voor het zoeken.

Huurvoorwaarden en goed om te weten

U kunt de huurvoorwaarden hier vinden
Algemene Voorwaarden en Huurvoorwaarden

Ongeacht uw bestemming, het is altijd een goed idee om te lezen wat u kunt verwachten tijdens uw verblijf in een van onze vakantiewoningen.
Lees hier meer

Heeft u geen antwoorden kunnen vinden in de FAQ?

Onze bekwaame en toegewijde collega’s staan voor u klaar! Wij willen dat uw verblijf in een NOVASOL Vakantiehuis gedenkwaardig en ontzettend fijn is. Daarom zijn alle vragen belangrijk: met uw feedback weten we wat we goed doen, en wat er beter kan.

Vragen tijdens en na je verblijf

In contact komen?

Neem contact met ons op voor overleg. Onze experts beantwoorden graag al uw vragen en vinden de best mogelijke oplossing voor het project waar wij u kunnen bij helpen.

Property Invest

Kapelstraat 137 / A,
8450 Bredene |  België
BE 0769.444.778

Property Invest © 2023. All Rights Reserved.   |    Privacy Policy

nl_NL_formalNL